Gallant Unicorn

Det är inte så bra just nu

Jag har inte sovit ordentligt på flera dygn. Dels för att jag varit sjuk och dels för att jag haft så sjukt ont i mina fötter och i princip i alla leder i hela kroppen. Så jag är konstant trött och jag har konstant ont, jag blir väldigt grinig av att ha ont och vara trött hela tiden så jag känner redan nu att det inte är någon mening med att jag ens försöker vara med på eventet ikväll... Att spela är i stort sett det enda jag har att göra på dagarna utöver att titta på film när min sjukdom (PPP om någon missat det) är som värst och nu kan jag inte ens göra det så ja jag är grinig och bitter och ja jag är medveten om att andra har det värre än mig. Det gör inte mindre ont för det. För att göra det hela ännu lite värre så kan jag inte sova i min säng eftersom de håller på att byta vårt tak så jag har flyttat ned till vardagsrummet med min kudde och mitt täcke och här lär jag spendera resten av dagen. Så om ni har tips på någon bra film så skulle jag bli glad! Jag gillar allt förutom romantiska filmer typ haha! Så här ser min tillvaro ut just nu :

Hoppas er dag blir bättre än min ❤️

Kommentarer
Postat av: Bianca Waterlund

BUFFY!!! Filmer med vampyrer som jag älskar.

Svar: Buffy var det länge sen jag såg :D
ssohaley.blogg.se

2016-04-25 @ 15:20:41
Postat av: Ellie Cloudforce

Tips på filmer: Star Wars! Terminator, divergent, sagan om ringen, Twilight,

Svar: Sagan om ringen var det länge sen jag såg, kommer få spendera resten av månaden med att titta igenom alla tips jag fått haha, tak så mycket :)
ssohaley.blogg.se

2016-04-25 @ 17:15:25
Postat av: Ida

Om du prenumenerar på t.ex. Netflix eller Viaplay så finns det allt från rysare till komedier skulle rekomendera att kika in där typ haha :P

Svar: Jag har nog alla streamingtjänster som till tillgängliga tror jag haha :P
ssohaley.blogg.se

2016-04-25 @ 20:41:46
Postat av: Nadia

Krya på dig fina du 😘

Svar: Tack <3
ssohaley.blogg.se

2016-04-25 @ 20:47:29
Postat av: Daniela Silvergarden

Krya på dig Haley <3 Kanske en liten kommentar men det är iaf nåt ;)

Svar: Tack så mycket <3
ssohaley.blogg.se

2016-04-25 @ 21:11:11
Postat av: Amedea Misthaven

Kanske typ Starwars eller Harry Potter? De är väl kanske för uttjatade, inte vet jag? Ehhm.. Annars kanske Sagan Om Ringen eller Hobbit, om inte samma sak gäller för de! Men hoppas du mår bättre snart!❤️

Svar: Hehe hade ett litet Harry Potter-maraton för mig själv igår :D Tack så mycket <3
ssohaley.blogg.se

2016-04-25 @ 21:47:10
Postat av: Alicia Kittenforce

The Maze Runner eller kanske Coraline? :)

Svar: Åh coraline är så mysig! Och Maze Runner tror jag inte ens jag sett så ska kolla upp den! Tack!
ssohaley.blogg.se

2016-04-26 @ 19:13:19
Postat av: Brigitte

Om du gillar skräckisar så rekommenderar jag Sinister 😊

Svar: Älskar den filmen! 😊
ssohaley.blogg.se

2016-04-30 @ 09:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: