Gallant Unicorn

En sak jag kom att tänka på

Jag har runt 70 hästar i spelet (alltså jag har ett problem, men de är ju så söta!) men eftersom man enbart kan ha 10 i stallet så är de flesta av dem på hästön. Problemet för mig är att eftersom jag har så många hästar och många av samma ras så blir det ofta svårt att veta vilken häst som är vilken då jag inte memorerar namnet på alla hästar. Så en sak som skulle underlätta otroligt mycket skulle vara om det visades en liten miniatyrbild när man markerar en häst i listan som visar hästarna som man har på hästön. Alltså en liten bild som visar hur hästen ser ut...
 
Hänger ni med på vad jag menar? Jag jobbar ju inte med spelutveckling så jag har ingen aning om i fall det här skulle bli skitsvårt att genomföra, men jag tror att många skulle ha nytta av en sån funktion, vad tycker ni?
 
Skickade in det här som ett förslag till supporten, är inte bilden som kommer upp då sååå söt?
 
 

Kommentarer
Postat av: Svea Stargarden

Håller verkligen med dig, har 60 hästar så skulle också vilja ha en sån funktion då blir det nog väldigt mycket lättare:D

P.S Älskar verkligen din blogg!

Svar: Kul att du tycker om den :)
ssohaley.blogg.se

2016-04-28 @ 19:24:17 - http://ssosvea.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: