Gallant Unicorn

Hästfärger som jag skulle vilja ha i spelet

Okej, jag är sämst på det här med att redigera bilder.
Hade jag inte varit det så hade jag ju kunnat redigera en häst från SSO med den färgen jag vill ha...
Men, nu är jag som sagt sämst på att redigera bilder. Okej, egentligen tycker jag att det är sjukt kul att rita och så. Problemet är väl att jag helt enkelt inte har tålamodet som krävs för att redigera!
 
Så, jag löste det på ett enkelt sätt och skapade mina ''Starstable-drömhästar'' via den här sidan.
Där kan man sitta i måååånga timmar, nu har ni blivit varnade haha!
 
Så, tillbaka till det inlägget handlade om: Färger som jag skulle vilja ha på hästarna i spelet!
Den här färgen finns ju typ, färgen på man och svans ska vara svart men av någon
anledning så fanns inte det på sidan? Hur som helst, jag skulle vilja ha en Quarter med den färgen!
 
 
Jag vill ha en Paint med den här färgen, och om ni ser den lilla detaljen som sitter i örat
på den här hästen. Jag vill inte pierca den stackars hästens öra (älskar piercings på människor
men inte på hästar haha!) utan jag skulle vilja att en fläta med en fjäder i som valbart alternativ när man byter man! Fler alternativ över huvud taget faktiskt, hur fint hade det inte varit med en inbakad fläta (har sett att folk kallar den ponnyfläta med men jag har alltid kallat det Ardennerfläta...) på en ponny eller en Shire? Helst av allt skulle jag vilja kunna välja man och svans separat!
 
 
Jag skulle så gärna vilja ha en Appaloosa med den här färgen! Hur fin?
Och se vad söta manen är? Varför kan vi inte få stubbman som ett valbart alternativ?
Fjordhästarna i spelet har ju stubbman, hade älskat det på en ponny i spelet!
 
 
Ja jag vet, vi har redan ett antal svarta hästar i spelet. Och ja, jag gjorde den mest för att jag
tyckte att den var så himla söt! Särskilt i stubbman, vill ha!
 
 
Det var ungefär så här jag föreställde mig att Appaloosorna skulle se ut när vi fick veta
att de skulle komma till spelet. Det finns liknande nu, men jag vill ha en som ser ut exakt så
som den här. Återigen, kolla hur sött det är med stubbman? Svans och man ska vara svart här med...
 
 
 Den här gjorde jag mest för att den var söt, och den ska så klart inte ha klöver i man och svans
tyckte bara det var gulligt! Skulle vilja ha en ponny med den här färgen!
 
 
En Appaloosa med den här färgen tack? Samma sak här, det finns liknande i spelet
men jag är kräsen och vill ha en sån här haha! 
 
 
 Jag skulle verkligen vilja ha lockig man och svans som valbart alternativ.
Jag vet inte om det är meningen att till exempel Andalusiernas man ska se lockig ut?
Jag tycker det påminner om väldigt dåligt gjorda dreads? Liksom som... Korvar?
 
 
Vilka färger skulle du vilja ha i spelet om du fick välja?

Kommentarer
Postat av: Lisiwe

Ååh! Älskar stubbmanar! (Kanske för att jag älskar Fjordingar :D)

2016-04-11 @ 08:03:36
Postat av: Kiwi

Haha korvar, ser dem ut som ju!:D

2016-04-11 @ 08:06:26
Postat av: Emma Shortroad

Brukar också sitta och leka där inne ibland, Hihi! (a)

2016-04-11 @ 11:46:23 - http://emmashortroad.blogg.se
Postat av: Amelie Dawnside

jag skulle vilja ha en svart häst med ljusbrun man o svans, vit längst ner innan hovarana kommer, med vit pläs som går ända ner till läpparna.. hehe låter konsitgt. och den färgen skulle jag vilja ha i qarter eller morgan eller fhullblod (den nya hästen vi har fått)

2016-04-11 @ 14:55:16
Postat av: Lisiwe/Lisi

Skulle bara säga att jag använder båda namnen men jag är samma person.

2016-04-11 @ 17:11:41
Postat av: Stephanie Diamondfall

Vad hände med intervjuerna?

Svar: Något är fel med de tidsinställda inläggen så de kommer inte alltid upp när de ska :S
ssohaley.blogg.se

2016-04-11 @ 17:39:19
Postat av: Cecilia Gladefield

Musblack Nordsvensk, vitblack fjording och en riktigt mörkbrun häst såsom det nya bruna engelska fullblodet men mörkare med mer jämnt fördelat utav de ljusare nyanserna undertill magen ;P Är kräsen med den färgen xD

2016-04-13 @ 12:28:32 - http://jorvikhantverkaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: