Gallant Unicorn

Intervju med Elin Crazystreet

Elin Crazystreet 
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
Sedan 7 juli 2014. ;)) 

Är du StarRider? 
Såklart! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Perfect Ponie! Gå gärna med i den! =)) 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Aah, verkligen! 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
2-4 timmar varje dag. 

Spelar du några andra spel? 
Minecraft. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
kompisarna och uppdragen. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Mitt engelska fullblod Fireflame. 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Athena Highgirl, Therese Silverwall! ;)) 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Oftast ljudet men om jag pratar med någon så har jag bara det på. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Min MacBook. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Haley Rainstorm, Courtney Silverhill! 

Önskeras i spelet? 
Uppdaterad version av friser eller typ en miniatyr häst till frihetsdressyr! 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag träffade dig vid bussen. När du köpt din nya katt! ;3 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Hjälpsam, bestämd :s, snäll, rolig! 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag såg på youtube och blev lite intresserad, sedan dess har jag älskat starstable! 

Vart har du ditt hemstall? 
Steves gård, men det skiftar ofta! ;)) 

Önskefunktion i spelet? 
Oj, det finns många! Men typ att när hästen är ny kan det vara lite busig, täcken, grimmor, hjälptyglar, riktiga boxar, mera animerade spelare! Puuh, det var mkt! 

Kommentarer
Postat av: Zoe

Brukat oftast bläddra ner till "önskar funktion" eller "önske ras" för tycker det är kul att se vad alla tycker :p

2016-04-18 @ 08:31:44
Postat av: Klara Lightbaker

Jag brukar också göra så:)

2016-04-19 @ 07:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: