Gallant Unicorn

Jag vet att jag ligger efter med outfitinläggen haha

En av många saker jag gillar med just mina läsare är att ni är så himla gulliga!
Det är inte ''Varför lägger du inte upp det här?!?!?!'' utan mer '' Saknar de här inläggen, kan du
inte göra fler såna?''. Tro mig det blir så mycket roligare att blogga då, för det är just därför jag har
min blogg. För att jag tycker att det är roligt!
 
Hur som helst, jag vet att jag ligger pinsamt långt efter med inläggen med ''önskeoutfits''. 
Jag jobbar på det, men vill ju fota de bilderna i bra ljus och just nu har jag mest spelat på natten ehe...
En annan anledning till att jag inte uppdaterat är att databasen inte vill som jag vill (för er som inte vet vad jag menar med databasen så kolla in hääääääär!
Det är en spelare som heter Abbie Starwatcher som har satt ihop sidan och där hittar du all utrustning, alla kläder, alla dekorationern och så vidare! En räddare i nöden när man behöver hitta en outfit, man kan sortera på färg, stats, level, pris... Ja ni förstår nog! Sidan i sig är helt underbar och Abbie ska ha många tack för allt jobb! Men för ett tag sen så slutade sidan att laddas för mig, jag kan inte sortera ordentligt och jag vet inte om felet ligger hos mig eller på sidan? Hur som helst, det är svårt att kolla upp exakt vart jag köpt sakerna utan den sidan så hoppas det ordnar sig snart, för då blir det mer outfits här på bloggen!
 
Jag köpte ju en liten häst i förrgår, den här outfiten har jag haft på henne idag, tyvärr har jag ju inte 100 koll på vart allt är köpt, eller, den här outftiten har jag ganska bra kolla på och vet vart allt är köpt 
 utom ridbyxorna men skriver vad de heter så får ni helt enkelt gå på jakt i spelet efter dem haha! 
 
Hjälm - ''Vitgrå vinterhjälm'' - Gallerian
T-shirt - ''Vit Pikétröja'' - Jarlaheim
Handskar - ''Sommarfruktshandskar'' - Wolf Hell Inn
Ridbyxor- ''Beigemönstrade ridbyxor'' - Jag är relativt säker på att de kommer från butiken vid Goldspurs?
Stövlar - ''Vita ridstövlar'' - Gallerian
 
Träns - ''Brunt shabby chic-träns'' - Paddockön
Sadel - ''Brun shabby chic-sadel'' - Paddockön
 Schabrak - ''Vitt ridinstruktörsschabrak'' - Gallerian
Benlindor - Gallerian
 

Kommentarer
Postat av: Doris Dawnforest

Japp ridbyxorna är från Goldspurs!

2016-04-14 @ 06:17:58
Postat av: Frida Pandalund

Har samma problem med databasen, man märker verkligen hur mycket man använder sig av den nu haha :')

Svar: Haha åh då är det inte bara jag då :P
ssohaley.blogg.se

2016-04-14 @ 20:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: