Gallant Unicorn

Jag vill kunna klappa mina hästar på SSO!

Tänkte inte skriva så mycket om uppdragen än eftersom jag kan tänka mig att det finns några som inte hunnit spela än. Men en sak som jag reagerade på under uppdragen som kom idag var att man kunde klappa en av vildhästarna. Jag vet inte om jag blandat ihop det här med något annat hästspel nu men jag har för mig att man kunde klappa hästarna i de gamla Starshinespelen? Eller är det något annat hästspel?
 
Hur som helst, hur mysigt hade det inte varit om vi kunde gosa med våra små pixelhästar i spelet?
Vi kan ju rykta dem och kratsa hovarna, men jag tycker det hade varit så kul om vi faktiskt kunde klappa dem med!
 
När jag var liten så hade vi en Nordsvensk som brukade se ut precis som hästen på bilden, hon var till och med svart! (Eller ja, svartbrun men men...). Hon kunde stå precis så där i timmar om hon fick! Tycker det är en så mysig sak att göra, att bara stå och klappa på hästen... Vågar vi hoppas på en sådan funktion i framtiden? Plix SSO? :D
 
 
 Älskar att hästen ser helt sövd ut med haha! Ville liksom inte att uppdraget skulle ta slut för jag ville stå kvar där och gosa med den söta lilla hästen! Och genom the Starstable Show fick vi veta att det är Welshponnyer (sa ju att det inte var Mustanger haha!) och att vi kommer kunna köpa en redan nästa vecka!
Alla vi som kommer spendera alla våra Starcoins klappar nu^^
 

Kommentarer
Postat av: Amedea Misthaven

Det suger för mig att de kommer nästa vecka 😭 Då har jag bara 448 SC😭

Svar: men åh :/
ssohaley.blogg.se

2016-04-27 @ 19:26:42
Postat av: Svea Stargarden

Fick du det uppdraget för att du fått bättre rykte med eremiten?

(Jag har ingen kollxD)

Svar: Näe det var uppdraget som kom idag, man behövde inte ha byggt rykte för det :)
ssohaley.blogg.se

2016-04-27 @ 19:47:39 - http://ssosvea.weebly.com
Postat av: Elly

Klapp klapp xD👏🏻

2016-04-27 @ 20:57:26
Postat av: Christelle

*klappar* Jag kommer ju vara helt fattig när jag bara ska gå dit bara för att "titta" på dom. Det slutar alltid med att jag köper minst en.😂

Svar: haha samma sak händer mig, varje gång :P
ssohaley.blogg.se

2016-04-27 @ 21:06:21
Postat av: Matilda Southtree

Man kan klappa sin häst i alla 4 starshine-spelen, och det finns två klapp-animationer, en där man står framifrån (tar lite i tyglarna, hästen sänker huvudet, och man kan klappa) och en från sidan :D

2016-04-27 @ 22:43:06
Postat av: Ellie Cloudforce

Ja man kan klappa hästarna i ssl❤️

2016-04-27 @ 22:49:53
Postat av: Sofia Eveningsmith

Hoppas 8,000 räcker för alla hästarna..

Svar: Haha det borde det nog göra :)
ssohaley.blogg.se

2016-04-28 @ 07:26:49
Postat av: Yvonne Sweetwood

meeh jag har bara 8 sc :c

2016-04-28 @ 16:45:19
Postat av: Lova catstar

Fattar inte riktigt :/
Klappade du en häst i ett uppdrag?

Svar: Ja i uppdraget som kom i onsdags 😊
ssohaley.blogg.se

2016-05-01 @ 13:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: