Gallant Unicorn

Nu blev det så där... Trögt igen?

Har inte loggat in sedan jag och Sture hade event.... Har ju inte haft något att göra i spelet och
har haft några av mina vänner hemma hos mig i helgen så det var ju roligare att umgås med dem än att logga in och spela när jag ändå inte har något att göra i spelet... Jag försöker ju spara på levlandet till levlingsvideor så utan det är jag... Ja, väldigt uttråkad i spelet! Jag hoppas att det kommer nya saker att göra när det nya området öppnar (sååååå exalterad!). Alltså, inte att vi bara får gå dit och... Vara?
 
Hur som helst, jag tänkte spela in en levlingsvideo senare ikväll när jag har vilat lite. Det blir påfrestande att ha så många runt omkring när man (som jag) är van vid att vara ensam så pass mycket och även om jag älskar att ha mina vänner här så blir jag sååååå trött för det blir så mycket. Förstår ni hur jag menar?
 
alltså, bleh det här blev inte ett bra inlägg så jag ska nog vila lite och skärpa till mig haha!
 
Här stod jag när jag loggade in, alltså ovanpå grillplatsen? Varför? Eh ja, ingen aning?

Kommentarer
Postat av: Bianca Waterlund

Antar att du ställde dig där... Annars har väl någon annan loggat in på ditt och ställt dig där...

Svar: Haha jag hade säkert hoppat dit :P
ssohaley.blogg.se

2016-04-18 @ 06:35:12
Postat av: Haley L

har du några gissningar på vilka fraktioner man måste vara t.e.x populär med för att komma in I det nya området? jag menar typ: Jarlaheim=beundrad, Goldspurs gård=populär osv:) haha kanske lite svårt att svara påXD

2016-04-18 @ 20:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: