Gallant Unicorn

Vad är det för fel?!

Jag har försökt publicera ett inlägg från datorn i flera timmar men varje gång jag trycker på "publicera" så loggas jag ut! Jag blir så less, har testat med olika webbläsare men det hjälper inte. Så därför är bloggen lite tom just nu, har sparat inlägget så det kommer att komma upp så fort det här är löst. Så länge får jag uppdatera från mobilen ehe... 
Just nu håller jag på att rendera en ny levlingshängvideo så så fort den är klar kommer den upp på youtube! 

    Hoppas ni hade en rolig helg, 
      det hade jag! Hängde med Therese Fishgirl, så mysigt! 


Kommentarer
Postat av: Doreen Purpledotter

OMG älskar den förra videon "Levlingshäng" och jag hoppas att denna blir lika bra!Hoppas du gör fler en 2 bara ;) Lycka till med vidion! ;D

Svar: Kul att du gillar dem :D
ssohaley.blogg.se

2016-04-04 @ 16:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: