Gallant Unicorn

Det går bra nu...

Har helt ärligt inte gjort annat än att spela in en outfitvideo, fotat min Fjording och svarat på brev i spelet idag. Jag får nog vänta med att göra klart videon för Amanda Wolfdaughter är hemma hos mig och vi inväntar fröken Fisky (Therese Fishgirl) så jag kommer nog bara umgås med dem ikväll...

Jag har inte haft så där jättestor lust att sitta och spela för jag lyckades bryta en tå igår. 
Och vad gjorde jag för att bryta den? Ett supermegahäftigt stunt? Näe, jag skulle springa upp för trappen hemma och lyckades på något sätt sparka i tån rakt i ett trappsteg haha jag orkar inte med mig själv. För kanske ett år sedan bröt jag en annan av mina tår, fast då skulle jag gå ned för källartrappen istället... Så nu sitter jag här med en blå och öm tå. 

Den lilla stunden jag var inne och spelade så fotade jag min Fjording, han är så söt! 



Kommentarer
Postat av: Emma Mousefall

Duktigt 👏🏼

2016-08-30 @ 15:15:57
Postat av: signe swordstar

Nämen Haley! Du får skaffa rulltrappor eller hissar för dina trappor är ju farliga cx

Svar: Haha funderar på det :P
ssohaley.blogg.se

2016-08-31 @ 17:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: