Gallant Unicorn

Fina lilla Fjordingen

Igår så loggade jag in och bara myste runt på Sydhoven på mitt konto på FireStar.
Det behövdes efter en lång stund med planering för nästa avsnitt av Onyx... Jag skriver inget manus, men jag skriver ned stödord för att jag inte ska glömma bort något jag tänkt ha med i avnsittet. När jag satt och skrev i min anteckningsbok så kom jag att tänka på att jag köpte en Fjording på mitt Haley Starstar-konto.
Hade jag ens levlat den?
 
Loggade in och möttes av en söt liten Fjording i level 15, ehe, jag hade alltså levlat klart den och kom inte ihåg det? Hur blir man ens så virrig och hur ska det bli när jag börjar bli till åren? Jag kommer få ha anteckningar för allt för annars kommer jag glömma bort det mesta tror jag haha! Jag travade runt på Sydhoven och lyssnade på den fantastiska musiken, musiken på Sydhoven och musiken i Dinodalen är nog mina favoritspår i spelet. Eller ja, i Dinodalen spelas ju olika spår men det som är så där mäktigt och... Gnistrande? Kan man kalla musik för gnistrande? Musiken får mig att tänka på en kall vintermorgon med rimfrost och snöflingor. Jag saknar snö och kyla och ser verkligen fram mot hösten/vintern nu! I alla fall... Det jag skulle komma fram till är att musiken i spelet buggar ur totalt för mig. Ibland drar musiken igång som den ska, men allt oftare har jag ingen musik alls trots att jag har den ''aktiverad'' i spelet. Däremot så blir jag halvt döv varje gång jag loggar in med ljudet på för att ljudeffekten från hästhovarna är så himla hög och går inte att stänga av för mig? Riktigt frustrerande för jag vill helst bara lyssna på den fina musiken, inte höra ljudet av 30 hästar som klampar runt när jag råkar logga in och befinna mig i till exempel Fort Pinta. Jag har sett att det är flera som har problem med musiken i spelet så jag hoppas att det bara är en tillfällig bugg som kommer att försvinna för jag älskar att bara rida runt och lyssna på spelets musik... Jag menar, hur fantastisk är inte musiken här? Kommer ni ihåg när den här trailern kom ut?
Jag tror de flesta av oss var helt till oss just då, synd att platsen mer eller mindre dött ut helt i och med bristen på uppdrag och uppdateringar inne i just Dinodalen...
 

Kommentarer
Postat av: Amedea

Kan inte heller lyssna på musik, men det är pga att det är nåt fel med datorn, för kan inte lyssna på YT heller :( Dessutom hittade jag ett träd i frusna dimmornas dal, som ser ut som ett urträd eller vad dem nu hette

2016-08-06 @ 10:14:47 - http://amedosblogg.weebly.com
Postat av: Allison Underhurricane

Jag har också samma problem med musiken. Ibland då jag levlat så kommer det ingen musik och jag tycker liksom inte om ljudet som kommer när man rider igenom flaggorna så det är jätte frustrerande för mig😖

2016-08-06 @ 10:21:52
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Tyvärr har jag ju blivit en av de som är drabbade av en sorts musik bugg. Först så kunde jag inte ens sätta på ljudeffekter och inte ändra något på min laptop. Sedan, så bytte jag dator och då kunde jag höra ljudeffekter men inte alls musiken.. Har inte kunnat höra musik alls och vet inte ens hur Sydhovens musik låter och jag har hört att den är rätt så bra. Hoppas på att de fixar bygget snart 😞

2016-08-06 @ 10:56:04
Postat av: Hanna Moosebell

asså, jag minns den dagen då den trailern kom ut, jag och mina kompisar skrek på skype xD men också den där stämningen när man fick komma in, göra alla långa uppdrag, bygga rykten! det är nog det jag saknar mest i spelet.. visst, man kan gå in i dinodalen när man vill men jag tycket det var mysigt när det var folk där, och namnet passar verkligen "den glömda dinosauriens dal" xD

2016-08-06 @ 14:35:24
Postat av: Meja Crazyrock

Jag kan höra musiken i spelet och sätta på egen musik på datorn. Fattar dock inte varför man inte kan stänga av hovarnas ljud. De är så störande!

Svar: Ja men eller hur? Tidigare gick det ju att stänga av :(
ssohaley.blogg.se

2016-08-06 @ 18:00:41 - http://mejacrazyrock.blogg.se
Postat av: Juliette Flowerbell

Bara jag som tänker på Narnia när jag ser detta? Första avsnittet av Narnia när dem går in i garderoben och allt är täckt i snö!
Åh, nu när jag kolla på denna så saknar jag Dino :(

2016-08-06 @ 19:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: