Gallant Unicorn

God morgon!

Just nu sitter jag här och är lite nöjd med mig själv, publicerade precis den sista intervjun som jag fått in.
Så, nu har jag tidsinställda inlägg ända fram till den 26:e september! Det betyder att de intervjuerna jag får in nu inte kommer komma upp förrän tidigast då. Jag hade inte alls förväntat mig att jag skulle få in så många svar haha!
Hur som helst, vad har ni haft för er? Jag har nästan enbart hackat stenar i Epona sedan servern öppnade i onsdags...
 
Men, jag måste säga att jag faktiskt är lite besviken på arkeologin där än så länge!
När jag hade lämnat in alla set till Chiron så kunde jag fortfarande hacka fram samma set men inte lämna in något till honom? Det går itne ens att klicka på honom längre och det är ju lite trist. Man kan ju lämna in samma set hur många gånger som helst till Jura och ändå få belöningar.
Jag har fortsatt att plocka upp sakerna från stenarna ändå, kanske löser SSO det senare?
 
De extra intressanta stenarna lyser med sin frånvaro, eller rättare sagt, de lyser faktiskt inte alls! Trots att jag letat hur mycket som helst så har jag bara hittat fyra ynka stenar... Belöningarna man får från dem är jättefina (har ju sett det andra fått med, jag har fått ett par handskar och en t-shirt) men det känns inte rimligt att det ska finnas så få stenar? Om man inte kommer kunna lämna in mer saker till Chiron så känns det ju inte riktigt värt att fortsätta leta stenar och då var det ju mer som ett vanligt uppdrag än arkeologi tycker jag. Jag gillar ju arkeologin i Dinodalen men den i Epona verkar inte alls lika rolig om det ska fortsätta vara så här. Riktigt trist då jag sett fram mot det väldigt mycket!
 

Kommentarer
Postat av: Meja Crazyrock

Vänta nu!? Har du redan fått tag i alla set? Men hur? :O

Svar: Ja alltså alla de som man får från vanliga stenar och lämnar till Chiron :)
ssohaley.blogg.se

2016-08-05 @ 10:14:20 - http://mejacrazyrock.blogg.se
Postat av: Meja Crazyrock

Men guud vad duktig du har varit då!

2016-08-05 @ 20:11:24 - http://mejacrazyrock.blogg.se
Postat av: Amedea

Jag kan inte ens göra arkeologin ö-ö

2016-08-05 @ 22:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: