Gallant Unicorn

Idag är en bra dag!

Ni kanske kan tänka er hur glad jag blev när jag vaknade upp (ja jag har skum dygnsrytm) till en massa kommentarer om att arkeologon äntligen kommit till Epona? Äntligen har jag något annat att göra än att levla! Okej, jag gillar att levla... Men lite omväxling är ju alltid trevligt! 
 
Man fick ganska saftigt med XP när man gjort klart uppdragen med, level 20 känns inte så långt bort nu! Kolla skillnaden på översta och understa bilden liksom! Alltid lika spännande när man närmar sig en ny level ju! :D
 

Kommentarer
Postat av: Stephanie Diamondfall

Blev överlycklig när jag fick arkeologin. Älskar ryktesuppdrag och att man får gratis saker. Tycker hela arkeoligin är så avslappnande xD

Svar: Samma här! :D
ssohaley.blogg.se

2016-08-03 @ 23:43:55
Postat av: petra nightwatcher

Direkt jag såg så blev jag såhär : Haley kommer gilla det här xD <3 Love you <3

2016-08-04 @ 10:16:07
Postat av: Diana

Kan inte du göra ett "levlingshäng", fast ist för att levla kan du arkeologera (hur nu det stavas) Så kan du svara på frågor under tiden?

Svar: Jo, jag tänkte faktiskt göra det :D
ssohaley.blogg.se

2016-08-04 @ 19:30:36
Postat av: Hedda Snowfire

Har inte ens börjat med arkeologin i Epona. Har väl inte orkat i dino helt enkelt :D

2016-08-04 @ 22:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: