Gallant Unicorn

Intervju med Allison Cloudpie

allisoncloudpie.blogg.se
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Sedan December 2014 

Är du StarRider? 
Japp , köper varje månad 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Bronce Feathers 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Ja ,vill ha den gråa med vit man , men jag vill också att dom ska också uppgradera starthästen. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Ca 1-3 timmar 

Spelar du några andra spel? 
Ja , Alicia Online och Horse Haven 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Hästarna och dom underbara människorna som också spelar 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Min Quarter Babycrush :) 

Har du någon förebild i spelet? 
Ja , du är min förebild 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Har ljudet på datorn och lyssnar på musik från mobilen. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Min dator (vet inte vad den heter) och min pappas som är en HP 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag läser bara din och rekommenderar din❤️ 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Clydesdale , Ardenner , Breton och en upptaderad Selle Francis 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag köpte min Morgan Pumpkinpie 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Vet inte , lite clown och den seriösa 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag har alltid letat efter ett bra 3D spel som har något med djur att göra för jag älskar djur , så jag sökte på Häst Spel Online 3D typ nåt sånt och sen kom sso upp och jag blev genast intresserad ! Och börja spela! 

Vart har du ditt hemstall? 
Fort Pinta :) 

Önskefunktion i spelet?  
Mer animationer till både hästar och gubben. 
Att gubben kan göra något när man typ står till , att den typ kan klappa hästen när den typ har hoppat eller gjort något. 
Att man kan typ gosa med hästen. 
Och att hästen kan typ gå runt i boxen eller ligga ner när den inte har utrustning och ligga ner och sova i stallet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: