Gallant Unicorn

Intervju med Avery Crazygren

Avery Crazygren
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
Sedan den 25 maj 2013! 

Är du StarRider?
Japp! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Jag är med i Shandy Sharks 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Nej, jag älskar min och har ett väldigt starkt band till den! 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Jag spelar 30 minuter till 2 timmar per dag :D 

Spelar du några andra spel?
Bara Minecraft! 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Klubben! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Ja, min fjordng Raspberrycake och andalusier Winterboy. 

Har du någon förebild i spelet?
Dig, Haley Rainstorm! Du har så bra åsikter och är otroligt rolig hah. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Jag lysnnar på YouTube! Ofta på långa vloggar. 

Vad för sorts dator spelar du på?
En lenovo! 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Bara din och Courtney Silverhills. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
GOTLANDSRUSS! Tänk dig att trava runt på ett litet knubbigt russ! 

Ditt bästa minne i från spelet?
Vet inte om detta räknas, men en klubb vid namn Emerald Bubbles betydde väldigt mycket :D 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Vet inte, har inte vart med i klubben så länge! Men skulle säga den oseriösa! 

Hur kommer det sig att du började spela?
Hade tråkigt och googlade på häst spel, den blev jag fast! 

Vart har du ditt hemstall?
Just nu Valedale, edtersom jag har "sommarlov", men brukar ha på Vingården! 

Önskefunktion i spelet?
Att kunna köra häst och vagn, att kunna klappa hästen, att den fanns hage, och att martingal, spö och täcke osv skulle finnas! 

Tack för mig! Ha en bra dag! 

Kommentarer
Postat av: Avery

yey!

2016-08-28 @ 10:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: