Gallant Unicorn

Intervju med Diana Weststorm

Diana Weststorm
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
 
Hur länge har du spelat?
2011 tror ja ^^ 

Är du StarRider?
Ja forever & ever 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Silent Woods <3 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Nej cx 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Ibland en snabbis, ibland upp till 3 timmar ^^ 

Spelar du några andra spel?
TS 3 & 4, Minecraft, Howrse, Momio & Roblox! 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Alla människor! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Goldbeauty (quarter), Llamadama (paint) & Lionking (Morgan) xP 

Har du någon bästa vän i spelet?
Klubben + Tove Moonstar och Nora Highdawn <3 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Beror på vad jag känner för :p 

Vad för sorts dator spelar du på?
En MacBook Air C: 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Din, Stures, Emma Shortroad & Esmes :) 

Önskeras i spelet?
Lipizzaner *^* 

Ditt bästa minne i från spelet?
När det visade sig att en av mina bästa vänner på SSO bodde i samma stad som mig :D 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Jag är nog den som misstolkar allting cx 

Hur kommer det sig att du började spela?
Såg en reklam i en Min Häst-tidning ^^ 

Vart har du ditt hemstall?
Valedale, men ska flytta tillbaka till Jorvikstallet när vi börjar har events igen i Silent Woods! 

Önskefunktion i spelet?
Att kunna ignorera alla, alla förutom klubb, alla förutom grupp & alla förutom vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: