Gallant Unicorn

Intervju med Greta Shadowforce

Greta Shadowforce 
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤

Hur länge har du spelat? 
jag har spelat i ungefär två och ett halft år? 

Är du StarRider? 
ja,lifetime 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
ja är klubbledare i Elite Whisperers! 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
ja det hade jag gjort i början älskade jag min starthäst men nu har jag tröttnat på honom och tycker det är svårt att gör snygga outfits till den.skulle gärna byta om man kunde. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
allt från 10 min till 2 timmar om dagen. 

Spelar du några andra spel? 
nej det gör jag inte 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
klubben! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Den grå islandshästen som jag döpt Dusteye! 

Har du någon förebild i spelet? 
DU! 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Om jag levlar lyssnar jag på dina levlingshäng annars spelmusiken. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En Asus 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
jag läser bara din och den är jätte bra!:D 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
en uppdatering av Arabiska fullbloden! 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag gick med i EW! 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
När jag är med klubben eller spelar med mina irl kompisar är jag clownen!:D 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Genom min bästis irl. 

Vart har du ditt hemstall? 
Just nu i Veldale för att det är sommar. 

Önskefunktion i spelet? 
Hagar,större stall,mer verklighetstrogna stall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: