Gallant Unicorn

Intervju med Hanna Sweetsister

Hanna Sweetsister
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Sedan julafton 2015 

Är du StarRider? 
Japp, Lifetime 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är med i min bästa kompis klubb Cometa Mules. Jag är ledare. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Aa, Vita eller skimmeln. Jag har en fux just nu. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag spelar ca 5-6 timmar de dagarna jag är hemma, men annars om vi ska iväg så max 3 timmar. 

Spelar du några andra spel? 
Jag har fastnat lite för spelet slither.io.... 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Mina vänner, umgänget o gemenskapen på något vis. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Jag gillar min vita jorvikiska ponny minidiamond. Men annars gillar jag min svarta Morgan Firemagic. 

Har du någon förebild i spelet? 
Du såklart, Courtney Silverhill. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag brukar lyssna på musik eller så sitter jag med kompisar på Skype. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En stationär Asus tror jag, den är ganska gammal och är familjens gemensamma dator. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Din, Nemos, Monukerus (stav) 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Jag kan inte så mycket om hästar och kan inga andra raser än de i spelet... 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När min kompis jag vart lite osäker på och så, berättade att hon älskar mig och att hon aldrig vill lämna mig <3
 
Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Clown tror jag... 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Några av de jag kollade på på youtube testade det och det verkade kul så jag testade också och fastnade direkt. 

Vart har du ditt hemstall? 
Vingården för tillfället. 

Önskefunktion i spelet? 
Växlingsautomat.... Att typ kunna växla 2 jorvik shillings till 1 star coin. Fast det hade vart lvl 17 gräns... 

Kommentarer
Postat av: Meja Crazyrock

Jag skulle också ha en växlingsautomat. Men jag tror att sso skulle ta 10 js = 1 sc eller ännu mer. De vill ju ha in irl pengar för att kunna göra spelet. Alternativ är att man betalar ex antal sc för att få använda växlingsautomat!

2016-08-21 @ 08:15:32 - http://mejacrazyrock.blogg.se
Postat av: signe swordstar

Jag hade nog typ sakt 10.000 jorvik chillings för annars kommer alla ha typ 2000 sc och då skulle sso få slut på pengar och gå i konkurs

2016-08-21 @ 17:13:26
Postat av: Hanna Westnose

Tycker typ 100 js = 1 SC, annars blir det konkurs och spelet kraschar väl efter typ 2 timmar haha

2016-08-21 @ 18:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: