Gallant Unicorn

Intervju med Rebecca Bluenose

 Rebecca Bluenose
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
 Hur länge har du spelat? 
Ja, jag började spela oktober 2012. 

Är du StarRider? 
Ja, jag är lifetime. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är med i Clay Mice. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Ja! Jag tycker min starthäst är den fulaste som existerar tyvärr. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag spelar 2-5 timmar om dagen. XD 

Spelar du några andra spel? 
Det händer ibland att jag spelar Howrse och Minicraft. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Att det känns väldigt värkligt! Det är så mysigt att rida runt på sin egna häst i spelet! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Det är Diamondprincess min morganhäst (den nya varianten) hon är en fux. 

Har du någon förebild i spelet? 
Ja, Haley Rainstorm är min förebild <3 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
När jag levlar lyssnar jag på annan musik men när jag bara rider runt så lyssnar jag på sso musiken. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Jag spelar på en Fujitsu laptop. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Ja, jag läser än. Haley Rainstorms. C: 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Jag önskar att det fanns en Haflinger. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag köper en ny häst. Och när man rider runt och bara njuter av spelet. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag är nog hästsamlaren. CX 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Min storasysters kompis vissade oss spelet och jag fastande i det. 

Vart har du ditt hemstall? 
Just nu är det i Epona för att jag tycker det är så mysigt där. 

Önskefunktion i spelet? 
Jag önskar att man kunde ha en dörr ut från sitt hemstall som det fanns en hage för dom hästarna som inte står i stallet (typ istället för hästön).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: