Gallant Unicorn

Intervju med Rebecca Spiderstar

Rebecca Spiderstar
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
Sen 2012 - 2013 vet inte exakt när jag började

Är du StarRider?
Japp Life 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Jag äger klubben Shadow Circus Legacy 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Ne älskat min startis 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Varje dag i ungefär 1 - 3 timmar 

Spelar du några andra spel?
Ja jag spelar Horse Life, Alicia Online, Sims 3 och Minecraft 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Mina kompisar och min klubb 

Har du någon favorithäst?
Vad heter den, och vilken ras är den? Min favorit häst är min friser som heter Nightdreamer 

Har du någon förebild i spelet?
Ja du är min förebild❤️ 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
För de mesta lyssnar jag på musik men när jag gör uppdrag hat jag spelets ljud på 

Vad för sorts dator spelar du på?
En bärbar dator av märket Fjuitsu 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Läser 
Esmeralda Silverforses blogg: 
Monokerus.se 
Evelina Silverknights blogg: 
Silverknight.blogg.se 
Min klubbs blogg: 
Shadowcircuslegacy.wordpress.com 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Mini shettis 

Ditt bästa minne i från spelet?
När jag såg sneaky dragons när jag rollade vh med två av mina kompisar. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Jag är snäll och glad. Jag är också hästsamlare. 

Hur kommer det sig att du började spela?
Hittade spelet i en Min häst tidning 

Vart har du ditt hemstall?
I Valedale 

Önskefunktion i spelet?
Ha hästarna i en hage ❤️🐴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: