Gallant Unicorn

Intervju med Stacy Fogwood

Stacy Fogwood
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
 
Hur länge har du spelat?
I snart tre år! 

Är du StarRider?
Japp, varit lifetime i ungefär 1 år. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Typ, jag äger just nu en klubb tillsammans med min goda vän Moa Beeknight, Cometa Arrows heter den! 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Nja, jag har lite hatkärlek mot min startis, men jag tror inte det. 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Jag spelar varje dag, så ofta jag har tid. 

Spelar du några andra spel?
Ja, självklart. T.ex WoW, LoL, MC och Sims. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Mina vänner & min klubb, ingen tvekan. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Öh.. Måste nog gå och vara lite gammalmodig och säga min starthäst. Han heter Dreamboy. 

Har du någon bästa vän i spelet?
Gud, jag kan inte nämna en person, har så himla många bra vänner, så säger nog hela CA <3 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Jag har tråkigt nog väldigt sällan på ljudet från spelet, jag skypar oftast med någon annan eller lyssnar på musik. 

Vad för sorts dator spelar du på?
En stationär, Windows 10. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Inte så mycket, men jag läser Esmeraldas, din & Evelinas.
 
Önskeras i spelet?
Mustang. Punkt. 

Ditt bästa minne i från spelet?
När jag träffade Moa tror jag, eller när vi skapade CA. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Öhm, jag är den galna tror jag? Jag är även den som har JÄTTE högt temperament. 

Hur kommer det sig att du började spela?
Jag såg en reklam på nätet någon gång, först tyckte jag det såg löjligt ut men.. here i am. 

Vart har du ditt hemstall?
I steves. 

Önskefunktion i spelet?
Att man kan åka till hästön, det skulle vara sååå coolt! Att man typ kunde hälsa på sina hästar, springa runt med dem osv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: