Gallant Unicorn

Jag är så less på min kropp just nu

Ni anar inte hur förbannat trött jag är på att alltid ha ont, alltid vara sjuk, aldrig orka...
Sedan i söndags på morgonen har jag haft en huvudvärk som inte vill ge sig, den däckar mig totalt och jag orkar inte göra mer än att bara sitta och stirra rakt ut mer eller mindre. Mina ögon tåras och bokstäverna flyter samman så att jag inte ser något. Och jag tycker att det är outhärdligt varmt överallt, trots att jag ''vet'' att det är svalt i rummet så sitter jag och får panik över hur varmt jag tycker att det är.
Jag blir så otroligt stressad när det är varmt och just stress är en trigger för min huvudvärk och även för min sjukdom (PPP, har skrivit ett utförligt inlägg om det här ). När min sjukdom ''bryter ut'' så leder det till att värken i mina leder blir värre och bara att sitta och spela och flytta datormusen för så ont och får mina handleder att svullna upp. Så, det går inte så bra just nu... Jag skrive rinte det här för att gnälla eller för att ni ska tycka synd om mig utan jag vill bara förklara varför jag får skjuta fram mina videor gång på gång, jag kan helt enkelt inte spela in något som det är just nu.
Jag har förberett allt för spökspecialen som ska bli mitt nästa levlingshäng, det enda som saknas är orken att sätta sig och spela in videon...
 
Det har hänt flera gånger att jag tagit med mig mitt block (jag har ett block som jag skriver in vad jag ska spela in och när och så vidare) och satt mig vid datorn, redo att spela in. Och sen bara kännt hur hela krippen töms på energi. Då känns det inte bra att spela in en video eftersom  tappar ord, är helt förvirrad och bara mumlar. 
Jag har (flertalet gånger) sökt hjälp för att få bot på min huvudvärk och de har ställt miljoner frågor, röntgat, gett mig olika tabletter men inget av det har hjälpt än så länge så just nu är det enda jag kan göra att uthärda värken och hoppas på att det blir bättre. Det värsta med det hela är att jag blir så frustrerad, jag tycker ju att det är roligt att spela in videor. Både att göra serien (Onyx) och att spela in levlingshäng.
Och jag är så tacksam över att så många har så stort tålamod med mig och fortsätter att vänta tålmodigt, ni är guld värda
 
(Ser inlägget konstigt ut? Jag har skrivit det från min mobil eftersom jag fick så ont i händerna av att skriva på tangentbordet...)

Kommentarer
Postat av: Sofia Eveningsmith

Jag har Barn Reumatism så jag vet på ett ungefär hur det är att alltid ha ont. Och sjukt dåliga läkare som bara gör samma sak igen och igen

Svar: Åh usch, man vill ju lita på att om man behöver hjälp av läkare så ska man få det. Men så är det ju tyvärr inte i många fall.. Styrkekramar till dig ❤
ssohaley.blogg.se

2016-08-02 @ 00:14:23
Postat av: Stella Ponychild

Du är stark❤️ Styrekramar❤️

2016-08-02 @ 09:02:29
Postat av: Claire Masterknight

Nej stackarn!!! Krya på dig finaste du! <3

2016-08-02 @ 09:09:28
Postat av: Matilda Youngpie

Åh, fy! Krya finaste du, det viktigaste är väl att du mår bra? Massor av kramar♡

2016-08-02 @ 09:20:09 - http://twodiaries.blogg.se
Postat av: Christelle

Åh, Haley, det är klart att vi stannar! Kommer att finnas kvar hur oaktiv du än blir. ❤

2016-08-02 @ 09:38:08
Postat av: Amedea

Krya <3

2016-08-02 @ 09:46:36
Postat av: Tuva

Åh! Hoppas du mår bättre snart Haley!❤️ Jag kan inte säga att jag har nån sjukdom, men jag vet hur det är att bli frustrerad över att inte kunna göra det man vill göra... Stressa inte, gör videos när du känner för det och tänk på att de som tjatar om att du ska lägga upp mer videos antagligen inte förstår hur du har det!❤️ Älskar dig och allt du gör, krya på dig och hoppas att du mår bättre snart!❤️❤️❤️

2016-08-02 @ 10:06:34
Postat av: FRÖKENTV

nice

Svar: Nice? Du läser inte alls inläggen du kommenterar va?
ssohaley.blogg.se

2016-08-02 @ 10:11:21 - http://frokentv.se
Postat av: Anonym

Hoppas du blir bettre snart💕

2016-08-02 @ 10:33:47
Postat av: Antoinette Silverforce

Ta din tid och krya❤

2016-08-02 @ 10:57:54
Postat av: Issa

Jag tycker absolut inte att du ska behöva ha stress för YouTube och bloggen! Om du skulle vilja ta en paus så gör det och skit i alla haters!
Styrkekramar<3
Issa 🐶

2016-08-02 @ 11:01:39
Postat av: Linn diamondwood

Jag kan verkligen inte sätta mig in i din situation så det är lite svårt att säga att det kommer gå över och typ att jag vet hur det känns, för jag har verkligen ingen aning om hur sådant funkar eller är.. Och nu lät det kanske lite mer dramatiskt än vad det var men haha❤️ Hoppas verkligen att du blir bra jätte snart<3 Styrkekramar❤️❤️

2016-08-02 @ 11:38:49
Postat av: Julie

Usch, förstår verkligen. Ta den tid du behöver ❤️

2016-08-02 @ 12:37:55
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Inlägget ser jätte bra ut! Och dessutom krya på dig <3 vet lite hur det är att ha alltid ont, för har ont då jag är sjuk. Då jag är sjuk har jag astma som gör så att jag får väldigt ont att andas.. Men snart är det över. Men du får krya på dig <3

2016-08-02 @ 20:23:50 - http://jorvikelisa.blogg.se
Postat av: Juliette Flowerbell

Åh fyfan. Kan int föreställa mig hur det är :( Jag hoppas verkligen det blir bättre någon dag!
Styrkekramar till dig! <3

2016-08-02 @ 20:53:56
Postat av: Ashley Foghill

Det låter hemskt det där! Har fel på mina fötter så jag kan inte gå länge eller springa, så jag förstår lite grann.. Men att konstant ha ont i huvudet och att få ont av att bara spela... Jag kan knappt föreställa mig vad du måste gå igenom. Ta din tid, ta pauser med blogg och youtube när det blir för jobbigt! Vi som läser och tittar på dina videos kommer alltid att finnas här för dig ❤️

2016-08-05 @ 16:47:30
Postat av: Bianca lowlake

^-^ Lilla janne, jag tror jag har en lösning på ditt problem. Det finns ett företag som heter fitline de jobbar med näring och kostillskott. Man kan köpa små burkar med pulver som man blandar med vatten och dricker. (jag gör det och mår jätte bra av det, jag känner folk som hade migrän innan de började dricka detta men den är helt borta nu) Ett förslag bara är att googla på detta och läsa lite och se om du är intresserad. Detta är inte reklam utan ett tips till dig, ILYSM

2016-09-03 @ 10:57:28
Postat av: Bianca lowlake

Hej ett tips är att söka på "fitline" det är ett pulver som man blandar med vatten. :) I pulvret finns mineraler, vitaminer, fibrer osv

2016-10-06 @ 08:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: