Gallant Unicorn

Jag blir tokig!

Jag har försökt skriva samma inlägg flera gånger nu, varje gång jag ska publicera det så kommer det här upp:
  Först det här, sen det här:
 
Jag vet att det inte beror på min uppkoppling eftersom jag har andra saker som kräver uppkoppling ibland, Youtube bland annat.
 
Alltså, på riktigt? Kan inte uppdatera min blogg från datorn och att blogga från mobilen fungerar i nödfall när jag inte är hemma och har tillgång till dator men det är inget jag vill göra hela tiden...
 
Jag har suttit och redigerat ''Onyx'' hela eftermiddagen, det är så skönt att vara hemma igen och min förkylning verkar börja släppa taget nu så snart är allt tillbaka som vanligt igen! Nu är det bara blogg.se som ska sluta bråka med mig! Det är bara när jag försöker publicera ett inlägg som texten kommer upp, sen kan jag fixa och ändra med allt annat inne på mitt konto. Är det här något som drabbat någon mer än mig?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh vad jobbigt, alltid så är det något som ska krångla! :/

2016-08-21 @ 18:00:21 - http://nouw.com/goldnose
Postat av: Tilde Miststorm

Det händer precis samma sak för mig, jag kan inte ens länka en blogg i inläggen. Så frustrerande! ;/

2016-08-21 @ 20:37:49 - http://miststorm.blogg.se
Postat av: Rose Shadowlee

Händer liknande för mig. Försöker jag uppdatera så får jag upp den lilla skylten och när jag skriver inlägg och schemalägger dem så får jag kossan, men inläggen schemaläggs ändå. Blogg.se kan verkligen vara irriterande ibland för sånna här saker kan ta dagar innan sidan funkar som den ska igen -.-

2016-08-22 @ 00:35:23 - http://roseshadowlee.blogg.se
Postat av: Tanja Eaglevalley

Samma sak hände mig igår! Försökte öppna ett inlägg bland mina utkast, men det gick inte. Fungerade inte heller att lägga in nya bilder :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: