Gallant Unicorn

Jag har glömt att berätta en sak

När vi firade klubbens tredje födelsedag så delades det ut titlar till några personer i klubbens som utmärkt sig lite extra på ett eller annat sätt. Vi i klubben (ja klubbägaren och ledarna också) nominerade den vi tyckte passade bäst till varje titel och titlarna var följande:
 

Klubbens eventsnille

En person som har ett speciellt driv för klubbens event & schema, som har nytänkande & roliga idéer och som alltid ställer upp och hoppar in som eventledare när det behövs. En person som helt enkelt har en glöd för att driva klubben framåt och som vågar testa nya saker.

- Den här titeln fick Courtney Silverhill

 

Klubbens solstråle

En person som bemöter alla människor med positivitet och värme. Som får andra att må bra & som sprider glädje omkring sig vart personen än är.

- Den här titeln fick Bambi Deerhill

 

Klubbens kreativa

En person som brinner för sitt skapande och sticker ut från mängden oavsett om det är texter, videos, målningar, outfits eller redigeringar.

-Den här titeln fick Therese Fishgirl

 

Klubbens tävlingsinriktade

En person som sitter och nöter banor i timmar för att komma på topplistan, som alltid är på plats på championat området när startsignalen ekar och som alltid ser till att ha sina hästar i topptrim inför tävlingssäsongerna.

- Den här titeln fick Ellie Northfall

 

Klubbens samlare

En person som samlar på hästar, kläder eller belöningar som om de vore pokemons. 
GOTTA HAVE THEM ALL!

- Kan ni gissa vem som fick den här titeln? Jo... Jag! Jag var helt uppe i att planera det jag skulle skriva för jag var med och presenterade ''vinnaren'' till varje titel så jag blev jätteförvånad och fattade inte att jag hade fått titeln först... Men det var riktigt kul!

Dock så vet jag inte om min samlarmani och min besatthet över rykten och att levla hästar ska belönas egentligen ehe... Haha näe, skämt åsido, skulle jag känna att det blev för mycket och jag börjar ta det på för stort allvar så kommer jag att ta en paus från spelet. 

I december har jag spelat i fem år, och jag tycker fortfarande spelet är kul. Visst vissa persioder har jag itne så mycket att göra när det kommer till uppdrag och så, men jag ser ändå fram mot varje uppdatering och saknar att spela när jag inte loggat in på en längre stund.

Det om något är väl ett tecken på att jag gillar spelet? :)

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Måste säga att du är sjukt duktig på att uppdatera haha, varje gång man går in här så är det alltid något nytt inlägg :)
Fortsätt så, de gillar jag iaf :)

Svar: Haha åh tack! Jag försöker hålla uppe uppdateringarna så länge jag tycker att jag har något att skriva om :)
ssohaley.blogg.se

2016-08-12 @ 15:35:12 - http://nouw.com/goldnose

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: