Gallant Unicorn

Jul eller Halloween?

Jag ser fram mot både julen på Jorvik och Halloween. I verkliga livet så föredrar jag Halloween - det är höst och mysigt och man har en väldigt bra anledning att titta på skräckfilmer vilket jag älskar.

I spelet vet jag inte riktigt vad jag tycker bäst om, julen är ju väldigt mysigt men de har alltid kvar uppdragen så länge att i alla fall jag hinner tröttna lite... Däremot så älskade jag uppdragen som kom vid Halloween förra året, de var så där lagom creepy och jag loggade glatt in på alla mina konton för att göra dem. Varför tar jag upp det här nu?
Jo för jag börjar längta till hösten och särskilt Halloween redan i mitten av sommaren haha! 


Vad ser du fram mot mest av Halloween och julfirandet i spelet?

Höstig ponny eftersom jag tyvärr inte hade bilder på Halloween eller julfirandet sparade på min mobil. Jag kommer hem i natt så då kommer inläggen se ut som vanligt igen. Måste erkänna att jag saknar min stationära dator lite haha!

Kommentarer
Postat av: Hazel Oaklord

Jag säger julen, för det är min favorithögtid irl. Halloween har vi aldrig direkt firat i min familj och så är jag så feg av mig, skräckisar är absolut inget jag kollar på, varken runt halloween eller i vanliga fall 😅

2016-08-20 @ 14:16:40
Postat av: Sofia Eveningsmith

Har du något bra tips på en lite lagom läskig skräckfilm? <3

2016-08-20 @ 15:33:31
Postat av: Luna Friendstreet

Passar på att njuta av sommaren så här i Augusti, haha x) I vårt kalla land är det ju inte så många månader där det faktiskt går att vara utomhus utan att bylta på sig halva garderoben. Dock tycker jag mycket om julen, kanske lite mer IRL än i spelet. Halloween tycker jag verkligen inte om, kan bero på att jag inte tål vare sig skräckfilmer eller t.ex. läskiga böcker. Gillar dock allt godis man kan käka IRL ;D Lång kommentar mehehe.

2016-08-20 @ 16:01:11
Postat av: Charlotte Masterwater

Jag saknar julklapparna och pumpajakten i slottskällaren mest. Nya saker är ju alltid kul, och just den tävlingen är grymt rolig.

2016-08-20 @ 20:58:45 - http://charlottemasterwater.weebly.com
Postat av: Anonym

Tycker Halloween ska bli så kul!

2016-08-21 @ 17:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: