Gallant Unicorn

Meddelande från sjukstugan

Jag lever, även om det är knappt i vissa stunder ehe... Okej så illa är det inte, men jag hat haft feber till och från hela dagen och orken ä verkligen lika med noll. Så, jag har faktiskt inte loggat in mer än att för att fota några bilder till Instagram. Skulle dock behöva spela in en liten sak till Onyx kom jag på nu. Får se om någon av mina trogna medhjälpare har tid med det (de är bäst i världen!). Tanken är att jag ska försöka redigera klart ett avsnitt nu för jag lever fortfarande på hoppet om att jag ska bli frisk nog för att kunna åka iväg i morgon. Vi får väl se...
 
Är inte färgen på den här hästen helt otrolig? Så där på tal om något helt annat liksom?

Kommentarer
Postat av: Rachel

Krya 😘❤️

2016-08-18 @ 22:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: