Gallant Unicorn

Meeeeeeh

Jag såg att flera personer har laddat upp bilder på Instagram med sina nya hästar så jag tänke att det blir ju perfekt! Jag har en liten stund nu på förmiddagen som jag hinner spela på så då hinne jag logga in och köpa en ny häst, levla och spela in en video. Men det gick inte haha!
 
Vad är det här nu då? Tänkte först att det var för att servern kanske var nere igen men andra jag frågat har kunnat logga in utan problem. Grejen är att jag har inget som helst fel på min uppkoppling idag, för en gång skull sköter den sig utmärkt och jag blir så uppgiven haha! Jag var så peppad på att logga in och titta på de nya hästara men det verkar inte bli något av det...

Kommentarer
Postat av: Ashley Foghill

Hände samma för mig haha xD

2016-08-25 @ 00:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: