Gallant Unicorn

Något jag verkligen skulle vilja ha

Är ett Engelskt fullblod med samma färg som min starthäst!
Så här ser min starthäst ut:
 
Tänk er nu den här färgen på ett Engelskt fullblod. Hur fint hade inte det varit?
 
 
Jag gillar formen på den här hästen, och jag tycker att den har ett väldigt fint steg. Särskilt i traven, den är väldigt tacksam att fota (ja så länge den inte slänger upp huvudet och ser ut som den ska nysa haha!).
 
Finns det någon häst i spelet som du skulle vilja ha i fler färger?

Kommentarer
Postat av: Amedea

Islänning, en fux med ljus man och svans, en ljust isabell färgad och en med bläs, även fler welshponnys!

2016-08-15 @ 18:23:23 - http://Amedosblogg.weebly.com
Postat av: Avery

En äppelkastad andalusier

2016-08-15 @ 20:53:08
Postat av: Nadia

Jag skulle vilja ha morganer i fler färger!

2016-08-15 @ 22:12:27
Postat av: April Beedew

Fler nordsvenskar :D

2016-08-15 @ 22:26:32
Postat av: Rachel

Skulle verkligen vilja ha fler engelska fullblod i alla färger som är möjliga. Hade också blivit så glad om dom bytte skimmlet som redan finns mot ett skimmel som inte är cremello.

2016-08-15 @ 22:36:18
Postat av: Cecilia Gladefield

En vitblack fjording eller en musblack nordsvensk önskar jag mig ^^

2016-08-16 @ 16:59:04 - http://jorvikhantverkaren.blogg.se
Postat av: Ashley Foghill

Mer apelkastade hästar åt folket! Helst uppdaterade araber med samma färger som de tidigare, men gärna fler engelska fullblod också 😄

2016-08-17 @ 14:32:49 - http://instagram.com/ashleyfoghill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: