Gallant Unicorn

Öppet hus och en ny häst i stallet

Det var like kul för att igår så satt vi på på TeamSpeak och pratade om när det var öppet hus vid Jorvikstallet, att tävlingarna var roliga och att det fanns fina schabrak att köpa. (Jag köpte faktiskt bara schabrak förra året. ). Och så idag så kom det tillbaka till spelet! Blev jätteglad när jag läste nyheterna men jag väntar nog lite med att göra uppdragen för det var så många inne innan när jag loggade in... Jag började med uppdragen men jag sparar resten till senare ikväll eller i morgon när det lugnat ned sig lite...

Så, så länge tänkte jag visa mitt senaste tillskott i stallet! Det är en liten häst som jag spanat på ett tag och igår så slog jag till och köpte den eftersom min senaste Quarter är level 15 nu. Behöver ju en häst att spela in levlingshäng med? Det är i all fall ursäkten jag använder för att rättfärdiga mitt hästköparberoende hehe! 
Carameldrop heter hon och jag tycker att just den här hästen är så sjukt söt och jag vet faktiskt inte varför jag inte köpt den tidigare? 
Aja, jag vinner ju lite på det eftersom jag får titta på en söt häst medan jag levlar 😊
Det var Sture som tipsade mig om att den här Morganhästen passade bra i blått så jag svalde mitt hat för blå utrustning för ett tag och testade.
Okej, jag hatar inte blått men jag är lite less på att det kommer så mycket blåa saker till spelet. Lite mer variation hade varit trevligt, just nu känns det som att de skiftar mellan blått, beige/rosa och nån skum gul nyans? Jag vet inte om det bara är jag som stör mig på bristen på verklighetstrogen utrustning så att jag blir mer uppmärksam på just de färgerna men nja. Mer variation hade som sagt varit trevligt tycker jag.
 Dock så måste jag erkänna att jag verkligen gillar det här schabraket och benlindorna. Visst de är färgglada, men det är ändå på en nivå  jag kan acceptera liksom... 





Kommentarer
Postat av: Bianca Waterlund

Fin häst. Jag kommer vänta med uppdragen då jag är på semester och kommer hem först på lördag och då lär det inte vara lika mycket folk.😀 Jag var inte är förra året när de kom så det ska bli kul att göra dom nu. Jag har dock sett vidios och bilder. Aja jag längtar i alla fall. Och lite xp är ju bra. Är lat med dom dagliga så är bara i level 18. Har spelat i drygt ett år och varit sr sen nyår ungefär. Aja lycka till med din nya häst.

Svar: Åh då har du ju massa roligt att se fram mot när du kommer hem 😊 och tack så mycket!
ssohaley.blogg.se

2016-08-11 @ 19:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: