Gallant Unicorn

Tre fina spelare

Sprang på de har tre som matchade jättefint igår på kvällen, tyvärr så ville inte vår uppkoppling samarbeta med mig igår så kunde inte ladda upp det då... Men visst var de fina?
 
Jag personligen använder väldigt sällan man och svensrosetterna i spelet (ja, förutom till klubboutfiten då) men jag tycker att emmy, Karoline och Lina hade matchat in den riktigt bra tillsammns med resten av outfiten!
 
Tack så mycket för att ni ställde upp och lät mig ta bilder hörrni om ni läser det här :) 

Kommentarer
Postat av: Emmy Doghand

Tack själv som tyckte att våran outfit var fin och ville ta kort på oss❤️ Vi funderar på att ha den som klubboutfit till klubben. Love you😘

Svar: Det tycker jag absolut att ni ska ha, den är jättefin! :D
ssohaley.blogg.se

2016-08-08 @ 14:14:46
Postat av: Alexandra Goldnose

Åh såg också dem springa runt igår kväll och reagerade även att dem matchade jättesnygg tillsammans! :D

2016-08-08 @ 20:14:52 - http://nouw.com/goldnose
Postat av: Sigrid Winterdotter

Åh, det kanske är deras klubboutfit? De är ju alla från Montana Kings, men det är ändå alltid trevligt när spelare ser bra ut (och otrevligt när de ser... inte bra ut :I)

2016-08-08 @ 21:38:19 - http://sigewi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: