Gallant Unicorn

Vad gör du här ensam lilla hästen?

Jag tror att de flesta sett den ensamma lilla ponnyn på Sydhoven?
Jag, Sture och Ellie var och hälsade på den för några nätter sedan, sen glömde jag helt bort att skriva om det haha!
 
(Ignorera att Sture av någon anledning står på sin häst, antar att hon precis var på väg att sitta av haha!)
 
Jag undrar varför han står där alldeles ensam, är han en del av ett kommande uppdrag kanske?
Eller har han helt enkelt kommit bort från sin flock? Jag hade inte haft något emot att få göra fler uppdrag med Eremiten och hans ponnyer, han är ju så charmig!
 
 
Jag gav honom en liten kompis så han slapp vara ensam för en stund i alla fall :)
Vad tror ni den lilla ponnyns syfte är?

Kommentarer
Postat av: allisoncloudpie.blogg.se

Jag tror kanske att den har sprungit eller kommit vilse från flocken och kan inte hitta hem :(

2016-08-23 @ 15:27:25 - http://allisoncloudpie.blogg.se/
Postat av: Nora Sleepyhurricane

Jag undrar också det hoppas uppdrag..

2016-08-23 @ 15:29:59
Postat av: Riley Candlestar

Kommande uppdrag tror jag!

2016-08-23 @ 18:58:37 - http://Candlestar.weebly.com
Postat av: Amedea Misthaven

Tror att eremiten lurat dit den (jag är antagligen den enda här som tror att han inte hjälper, utan fångar in vildhästarna..)

2016-08-23 @ 21:47:20
Postat av: Eva% Bunnyland

Det har ju kommit ett uppdrag nu :) Men guuuuuud vad gullig den där sista bilden var!! <3 *-*




SPOILER ALERT TILL ALLA SOM INTE GJORT DET UPPDRAGET










Det var ju Mr Anwir som tog hästarna, men du skrev väl det här inlägget innan uppdragen kom?

Svar: Ja det gjorde jag :)
ssohaley.blogg.se

2016-11-19 @ 19:11:11 - http://evab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: