Gallant Unicorn

Vad händer i morgon?

Det känns lite konstigt att det redan är tisdag, av någon anledning har jag gått runt och trott att det var fredag hela dagen? Ehe så är det när man är sjukskriven...
 
Hur som helst, det betyder att det är onsdag i morgon!
Och, som varje onsdag, det betyder att vi har en uppdatering att se fram emot! 
Med tanke på Starstable's story på Snapchat så antar jag att det är appen som kommer att vara den stora nyheten i morgon? Yes jag är ett creep som printar snaps mjehehe... Ehe, i alla fall, den här bilden är det jag syftar på:
 
Även om appen är en sjukt stor grej (så himla smidigt att kunna läsa sina brev utan att logga in i spelet!) så hoppas jag att den uppdaterats lite. Jag skulle bland annat vilja kunna köpa stallhjälp via appen.
Så hoppas jag i hemlighet på lite mer saker, ja alltså helst något annat än blå/rosa/beiga saker i gallerian. 
Kanske något med den lilla Welshponnyn som står ensam på Sydhoven? Eller en liiiiten sneak peek på, ja vad som helst egentligen? Det är så mycket saker på gång (nytt område och nya hemstall) och jag är nyfiken!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh! Smart med att köpa stallhjälp via appen!

2016-08-23 @ 21:28:41
Postat av: en lily

jag har typ trott att de bara ska skaffa twitter på tanke med att den lilla blåa saken i hörnet ser lite ut som loggan för just twitter. men de kanske inte skulle gjort en sån grej av det då. Vem vet man får ju hoppas på det bästa liksom ;D

Svar: De har haft Twitter ett bra tag så tror inte det handlar om det 😊
ssohaley.blogg.se

2016-08-23 @ 21:33:37
Postat av: Caz Lightninglund

Appen? Vaaa? Jag hänger inte med, hehe xP

Svar: Starstable har släppt en app, men den finns inte tillgänglig i Sverige än :)
ssohaley.blogg.se

2016-08-24 @ 07:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: