Gallant Unicorn

Den sista uppdateringen år 2016

Ja alltså spelets sista uppdatering, inte min!
Att det inte skulle komma något stort i dagens uppdatering var väntat, de på kontoret måste ju också få lite ledigt. Jag tycker det är riktigt bra jobbat att ändå ge oss en uppdatering,
de hade lika väl kunnat skriva ''Vi vill ha ledigt, ni får ingen uppdatering idag!'' haha!
 
Jag gillar det blåa och det gröna schabraket som kom idag, dock så köpte jag inget av det nu för ja... Jag vet inte, jag kände inget behov av att ha just de schabraken just nu helt enkelt... 
 
Och de blå benskydden... Hur snygga? Det ser liksom ut som senskydd som de satt paddar under? Haha aja, de är ju på väg åt rätt håll i alla fall. Tänk er att det där som sitter på framsidan skulle försvinna så att det bara är den delen som sitter runt hästens ben på baksidan av benet blir kvar - hänger ni med? Det hade varit så himla fint!
Jag hoppas på att det kommer skydd som matchar det gröna schabraket med!
Men hörrni, den rosa sadeln? Den har ju fluff! Varför gjorde de den rosa? (Extremt självisk och vill bara ha saker som jag gillar haha!) Hade den varit brun eller svart med en vit/grå/beige fluffgrej på hade jag köpt den direkt, jag hade en massa såna rumpvärmare i fakefårskinn liggande i sadelkammaren irl. Rumpvärmare är guld värda när det är svinkallt ute! Nu finns det ju en sadel som är svart med vitt ludd på, men jag vill ha fler! 
Vad tyckte ni om dagens uppdatering? Jag gillade den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: