Gallant Unicorn

Gott nytt år!

Och så var den här, alltid tidigare än väntat, årets sista dag! 
Vad har ni för planer? Jag tänker laga en god middag, titta på film och vid tolvslaget planerar jag att gå ut och gratistitta på alla andras fyrverkerier haha! Som tur är så är mina djur totalt opåverkade av smällandet vilket jag är väldigt tacksam över. Min ponny bor på en gård som ligger mitt ute i skogen och bönder har (oftast) lite bättre vett när det gäller att avfyra raketer som skrämmer slag på djuren så jag vet att hon har det bra där... 
 
Jag har planerat ihop en lista med det jag har tyckt mest om i spelet 2016 och det jag... Tyckte lite mindre om? Men den kommer inte att bli färdig idag och jag tänkte faktiskt lämna datorn helt för den här kvällen nu. Middagen ska lagas och vi ska enas om vilken film vi ska se så det är nog bäst att börja redan nu.
Men, gott nytt år på er alla och jag hoppas ni har en jättebra kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Sigrid%20Winterdotter

Gott nytt år! Vi får hoppas på massa spännaden uppdrag från SSOs sida! Själv fick jag panik och började gråta och skaka vid tolvslaget... Jag tänker bara på hästarna vid ett stall nära mig, och jag hoppas att folk inte smäller raketer där i området...

2017-01-01 @ 18:00:45 - http://sigewi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: