Gallant Unicorn

Intervju med Alexandra Goldnose

Alexandra Goldnose - 07 aug
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Vet inte riktgt men någon gång under 2014.
 
Är du StarRider? 
Nej. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Ja, Cyborg Hunters <3 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej är nöjd med den, rider runt på den typ hela tiden haha. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Nu på sommarlovet spelar jag varje dag iaf runt 2 timmar kanske. 

Spelar du några andra spel? 
Nix, inte för tillfälligt. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Vänner & klubben. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Min starthäst som heter starking aka star! 

Har du någon förebild i spelet? 
Eftersom jag bloggar så skulle jag nog säga Esme! 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Oftast musik, är inget fan av ljudet från spelet. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
MacBook Air 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Esmes & din är nog dem jag kollar dagligen, har svårt att hitta bra aktiva bloggar nuförtiden! 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Är inte så hästintresserad så kan knappt några raser och känns även som de finns typ 100 olika redan så vet faktiskt inte. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Har många fina minnen med olika klubbar och vänner, kan dock inte säga specifikt något.

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Är väldigt skämtsam, flummig av mig men är även väldigt seriös och allvarlig i situationer där det behövs. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Reklam från Min Häst tidningen tror jag hah :) 

Vart har du ditt hemstall? 
Moorland 

Önskefunktion i spelet? 
Mera klubbfunktioner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: