Gallant Unicorn

Intervju med Clara Lionsmith

Clara Lionsmith - 12 sep
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Jag började spela nån gång efter alla-hjärtans-dag- uppdateringen 2014, så har spelat i ca 2 år, men gar varit inaktiv lite då och då så man kan väl nästan räkna det som 1 år cx 

Är du StarRider? 
Japp, betalar för 3 månader. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Nope, eftersom jag inte kan spela varje vecka så är det bäst ifall jag inte är med i nån klubb. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Ja, det skulle nog. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
1-3 h per dag, längre på helgerna och varannan vecka, eftersom jag har skilda föräldrar och datorn är paj hos min pappa ;c 

Spelar du några andra spel? 
Har spelat Minecraft men har tröttnat på det så spelar endast SSO nu. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Mina vänner och hästar. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Lite svårt...men jag skulle väl säga min American Paint Horse Wildheart, min Morganhäst Ninjacookie och min Shire Biggirl. 

Har du någon förebild i spelet? 
Jag vet inte riktigt, Renee Bluebridge gillar jag. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag lyssnar oftast på musik och har samtidigt lite ljud på. Ibland så har jag bara på ljudet från spelet. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Vet inte riktigt Cx Jag spelar på min brors dator vilket är iallafall en stationär dator. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Alicia Starnight, Renee Bluebridge, Evelina Silverknight o din blogg c; 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Ooo, det e många! Men skulle vilja ha bl.a Gotlandsruss, Mustang och Haflinger. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag fick 10.000 sc och köpte 11 hästar c: Men gillar också mitt minne från när jag träffade en av mina bästa vänner på SSO. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag e ganska flummig av mig så jag e väl typ lite clown-aktig. 

Hur kommer det sig att du började spela?
Jag hade börjat gilla hästar o ville spela hästspel, så sökte på Google efter hästspel och StarStableOnline ploppade upp c; 

Vart har du ditt hemstall? 
Jag lever mitt egna lilla äventyrliga liv i skogsbyn djupt inne i Hollow Woods skogen....Valedale c; 

Önskefunktion i spelet?  
Att man kan ropa så att hästen kommer till en och lära hästen tricks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: