Gallant Unicorn

Intervju med Drusi Swordbaker

Drusi Swordbaker - 14 aug
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Sedan 21a Augusti 2014! 

Är du StarRider? 
Lifetime forever! :D 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är med i Aukar Mapca. ;) 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Japp, är inte nöjd med min färg. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Allt från 5 sek till 10 timmar! 

Spelar du några andra spel? 
Minecraft. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Klubben och vännerna. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Min Islandshäst Charmander! 

Har du någon förebild i spelet? 
Esmeralda silverforce och dig! 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Ingenting, ibland på dina levlingshäng. ;) 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En lenonovo. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Din och Esmes. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
American Curly ofc! :D 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Ehh.. när jag gick med i AM! :D 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Hmm.. den glada och positiva! 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Reklam via internet. 

Vart har du ditt hemstall? 
Valedale. 

Önskefunktion i spelet? 
Kunna köra hästar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: