Gallant Unicorn

Intervju med Hanna Westnose

Hanna Westnose - 26 sep
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
Sedan 31:a december 2013, så det blir 3-årsfirande i år! :D 

Är du StarRider?
Jepp, Lifetime! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Luna Dreamers :D 
 
Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Näe, tror inte det, nöjd som jag är :) 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Nästan varje dag, oftast flera timmar. På helger kan det bli allt från 1-9 timmar per dag haha... xD 

Spelar du några andra spel?
Howrse, Sims 4 och spelar ibland Minecraft 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Klubben och mina vänner! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Tror det är mitt engelska fullblod som kallas Chippie, älskar den och tycker den är superfin! 

Har du någon förebild i spelet?
Mjaee, inte direkt förebild 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Olika, ibland musik, ibland kollar jag på tv samtidigt, ibland youtube och ibland ingen musik över huvud taget :)
 
Vad för sorts dator spelar du på?
En Packard Bell 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Den här såklart och Monokerus :) 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Shetlandsponnys! 
 
Ditt bästa minne i från spelet?
Kan inte välja något, alla event med klubben antar jag! 
 
Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Den pratglada skulle jag tro, älskar att prata IRL också haha :D 

Hur kommer det sig att du började spela?
Jag läste Kalle Anka, och var registrerad på hemsidan. Det var en reklam där det stod om Skördebygden, jag blev nyfiken och startade ett konto! 

Vart har du ditt hemstall?
Steves gård! 

Önskefunktion i spelet?
Har ganska många haha.. Men mindre "kantiga" träns, kunna sitta i trav och galopp, kunna få hästen att sänka huvudet i dressyr, kunna släppa stigbyglarna, justera tyglarna osv, skulle vara kul på event!

Kommentarer
Postat av: Amelia Eaglefeather

Visste att jag kände igen ditt namn Hanna! Cx

2016-12-04 @ 23:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: