Gallant Unicorn

Intervju med Hedvig Shortdawn

Hedvig Shortdawn - 08 sep
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
Sedan 2012 
 
Är du StarRider?
Ja,jag är lifetime 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Prima Mules
 
Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Neej!! Älskar min starthäst <3 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Beror på mitt humör haha, men ofta minst 3 ggr i veckan 

Spelar du några andra spel?
Ja, Howrse.se 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Mina hästar 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Min morgan *.* den heter Supernova aka Nova :) 

Har du någon förebild i spelet?
Yess :)) 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Ja, när ljudet i spelet funkar annars Spotify 

Vad för sorts dator spelar du på?
Toshiba laptop 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Jag läser MÅNGA bloggar! Bland annat Alice Winterbells, dock har hon inte uppdaterat på länge.. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Åhh typ tenneese walker horse ( stav ) eller mustang!! 
(Den här intervjun kom in innan Mustangerna kom till Jorvik)

Ditt bästa minne i från spelet?
När jag träffade Sofia Dawntree :) 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Den seriösa heheh 

Hur kommer det sig att du började spela?
Jag hittade en annons i en Min Häst tidning på julaftonsmorgonen 2012 hahah 

Vart har du ditt hemstall?
Firgrove 

Önskefunktion i spelet?
Hmm... Leda hästen finns redan ju! Kanske att det kan finnas hagar vid hemstallen med gräs *.* OCH att hästarna kan ligga ner!

Kommentarer
Postat av: Felicia Eveningwright

Vad heter du på Howrse? Jag heter typ felleeven1

Svar: Jag heter shadowgame där :)
ssohaley.blogg.se

2016-12-27 @ 12:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: