Gallant Unicorn

Intervju med Quinn Catforce

Quinn Catforce - 26 aug
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Snart 1 år! 

Är du StarRider? 
Japp! Lifetime! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jo, Misty monkeys club, min kompis äger klubben, ända medlemmarna är dock bara vi två! 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Nej, men om jag måste skulle jag ta gråskimmeln med vit man! Är nöjd med min brunskäck Silverangel, "Angel" 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Typ varje dag, några timmar! Haha! 

Spelar du några andra spel? 
Nej, inga Statstable spel, bara Minecraft och Howrse ibland! 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Hästarna! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Silvershadow "Skuggan" svart engelskt fullblod! 

Har du någon förebild i spelet? 
Om du menar andra spelare så är det Esmerarlda Silverforce och du, Haley Rainstorm!❤️ Och Sneaky Dragons! 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag brukar alltid ha på ljudet och så har jag på samma gång på nån sso video på youtube på ipaden! 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En vanlig Lenovo laptop, ganska stor och ganska ny! 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
monokerus.se!!!!!!!!! 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Finnhästar! 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Vet inte riktigt... Kanske när jag blev Starrider?! 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Ingenaning! 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag hade på nåt vis hört talas om det, och frågade pappa om jag fick börja spela, tror vi gjorde ett konto åt mig men vi laddade inte ner själva spelet, min kompis spelade redan då och jag tyckte det var såå fuskigt att hon var Starrider! Sen i typ oktober-november 2015 frågade jag igen och då gjorde vi ett nytt konto och laddade ner det! Minns att jag tyckte tävlingen som är i paddocken bakom loretta var jättesvår och att jag slog med musen i bordet för att jag blev så arg! Sen gick datorn sönder (kan bero på att jag blev arg på spelet/datorn), det var hårddisken som hade gått sönder så vi fick skicka datorn till Sverige (bor i Finland) för att repareras, men den gick inte att laga så vi fick en ny, så jag kunde inte spela från typ december till januari/februari! Sen den 1.4.2016 (min födelsedag) blev jag lifetime Starrider! 

Vart har du ditt hemstall? 
I Fortpinta! Lätt att ta sig överallt! 

Önskefunktion i spelet? 
En hage istället för hästön, ha en utkorg i brevlådan också, och mycket mycket mer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: