Gallant Unicorn

Intervju med Tanja Eaglevalley

Tanja Eaglevalley - 13 aug

För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Sedan våren 2015, vilket snart blir 1,5 år. 

Är du StarRider? 
Japp, lifetime! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Ja, det är jag. Glorious Arrows heter klubben jag är med i. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej det tror jag inte. Jag har inte den snyggaste men många minnen har jag med den så det skulle kännas fel att byta bort den. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag försöker spela minst en gång per dag och hur länge jag spelar kan variera. Vissa dagar blir det bara några minuter medans ibland sitter jag i flera timmar. 

Spelar du några andra spel? 
Minecraft och The sims 3 & 4. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Alla människor! Både i klubben och andra som bara rider runt. Det hade kännts så tomt ifall man skulle rida runt helt ensam. Men även uppdrag så man har något att göra! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Jag skulle nog säga att mina favorit är min svarta quarterhäst som heter Nightrunner. 

Har du någon förebild i spelet? 
Jag har inte direkt en speciell person utan alla som beter sig bra i chatten och är trevliga ser jag lite som en förebild. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Lite olika beroende på vad jag gör. Om jag gör uppdrag vill jag gärna ha ljudet från spelet på men om jag bara springer runt och levlar så lyssnar jag på musik eller något levlingshäng! 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Någon hp-dator, vet inte exakt vilken modell det är. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag läser denna bloggen, Esmes och Stures. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Är inte direkt "ridkunnig" så jag har ingen aning! 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag blev starrider för första gången eller när jag blev medlem i min klubb! 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
En liten blandning mellan den seriösa och den snälla om jag får säga det själv ;) 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Min lillasyster började spela och jag tyckte det såg kul ut så jag skapade min egna karaktär, därefter har jag bara fotrsatt. 

Vart har du ditt hemstall? 
Hos Steves 

Önskefunktion i spelet? 
Att kunna dölja andra spelare! Eller iallafall alla förrutom i ens klubb/grupp. Även fast det är sjukt kul med folk i spelet kan det ibland bli för mycket, t.ex när nya uppdrag kommer och man inte ens kan se uppdragsgivaren. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: