Gallant Unicorn

Intervju med Valentina Whalelord

 
Valentina Whalelord - 20 aug
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Sedan 2013 men med olika gubbar som inte vart star riders. 

Är du StarRider? 
Ja, lifetime. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Är för tillfället med i en klubb som heter Bad Queens. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Ja det tror jag nog, men är ganska nöjd med Quickdarling också :) 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Varje dag när jag får chansen runt 4-5 timmar. 

Spelar du några andra spel? 
Wow spelar jag väldigt mycket med kompisar annars spelar jag inget specifikt. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Uppdrag och alla fina vänner man träffar via spelet. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Om jag måste välja så är mitt Engelska fullblod vid namn Moonspirit som är färgen flugskimmel min favorithäst då jag ÄLSKAR gångarterna, speciellt traven. 

Har du någon förebild i spelet? 
Nja det skulle jag inte säga. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Lyssnar varken på musik eller har ljudet på utan brukar sitta och lyssna på dina levlingshäng, spelar ingen roll hur många gånger om som jag lyssnat på dem. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Just nu en bärbar Lenovo. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Läser inga bloggar i huvudtaget förutom din vid ynka tillfällen. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
En nyare version av Knabstrup. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Kommer inte på något just nu. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag är den tysta som helst inte skriver i chatten i huvudtaget speciellt inte i globala. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Såg en reklam på en sida och tänkte "JA, ETT HÄSTSPEL" och började spela direkt men har dock haft många pauser då jag inte blev lifetime förens den 19:e December 2015. 

Vart har du ditt hemstall? 
I Epona. 

Önskefunktion i spelet? 
Kunna ha fler hästar i hemstallet istället för ynka 10. 
 
(Den här intervjun skickades in innan hemstallen uppdaterades)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: