Gallant Unicorn

Jag är så less på att vara förkyld!

Det enda jag har gjort idag är att äta julbord, rykta min ponny och gått en kort promenad med henne.
Och jag är helt slut, som om jag hade sprungit en mil? Den här förkylningen vill verkligen inte släppa taget om mig, igår trodde jag att jag var frisk. Några minuter senare fick jag en hostattack som gjorde så att jag inte kunde andas alls, mina läppar hann liksom få en blå/lila ton? Usch, så less...
Jag orkar inte göra någonting som kräver minsta lilla koncentration just nu så jag väntar med att levla hästar och göra juluppdragen på mina andra konton. Det enda jag orkat med är att göra julbestyren...
 Jag blev påmind om varför jag inte gillar att fiska med...
 
Dagens höjdpunkt var så klart att stå och gosa med Dixie, hon är så kelig och det är ju extra mysigt nu när hon har en massa fluffig vinterpäls med! Dock så blir jag dissad så fort min man är med i stallet. Min ponny verkar avguda honom, så fort han går för att hälsa på de andra hästarna så bara står hon och tittar efter honom haha!
 
Näe, nu vill jag bli frisk så jag orkar göra uppdrag på mina andra konton och spela in videor haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: