Gallant Unicorn

Min stallhjälp är defekt...

Min stallhjälp har en hel del skumma saker för sig, hennes senaste påhitt är att hon står och mockar stallgången? 
 
Jag höll på att spela in till min serie ''Onyx'' och jag skulle spela in en scen inne i stallet.
Då fungerar det liksom inte att stallhjälpen ska stå där och mocka som en annan mupp, oftast så brukar hon ju byta syssla när man går in och ut ur hemstallet men idag var hon väldigt envis och skulle prompt mocka i stallgången oavsett hur många gånger jag sprang in och ut ur stallet...

Kommentarer
Postat av: Sigrid Winterdotter

Men hon har gjort en bra jobb, golvet är ju superrent!

Svar: Haha ja något positivt i alla fall :P
ssohaley.blogg.se

2016-12-30 @ 21:24:57 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Tyra Yellowgirl

Min stallhjälp är också fortfarande jätteskum, igår så mockadi hon I min häst, haha xD :P

2016-12-31 @ 10:29:13
Postat av: Eva Bunnyland

Haha ja min stallhjälp mockar också stallgången, jag ba: "Whut hallå har hästarna bajsat i stallgången?" :P xD

2016-12-31 @ 10:31:47 - http://evab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: