Gallant Unicorn

Tre saker på samma gång

För det första, det här kom upp på spelets nyhetssida idag:
 
 
Bara att vänta, jag är säker på att det kommer att vara värt det!
 
För det andra:
Det har redan börjat gnällas om att det inte kommit upp någon adventskalender i år, jag förstår inte riktigt hur folk tänker? För det första så kom den inte förrän i mitten av december förra året. Och för det andra så har de väl inte skrivit någonstans att det här är något som kommer återkomma varje år? Så här såg det ut förra året:
 
 Vi har redan fått en stooooor uppdatering på våra hemstall och i morgon kommer ett nytt område,
men vissa blir visst aldrig nöjda...
 
 
OCH!
De här söta små bilderna som man kan skicka om man har en iPhone (det ska tydligen komma för Android med senare), synd bara att jag ALDRIG skickar sms haha... Får börja med det nu så jag kan använda de här sötnosarna!
 Det finns stickers med julkänsla med, hur söta?
Duktiga Fisky (Therese Fishgirl) levererar igen! Jag blir så stolt varje gång jag ser något hon har skapat!
Och så känner jag mig lite cool - liksom, jag känner denna fantastiska lilla människa?
Fangirlar min kompis haha^^ 
 

Kommentarer
Postat av: Elin%20Crazystreet

Hur hittade du de små söta hästarna? :D

2016-12-07 @ 06:48:27
Postat av: Anders Oldlund

Vänta va? Har Fisky ritat emojisarna? Oavsett om hon gjort det eller ej så är det sjukt fina. Har spammat min kompis, haha!

Svar: Ja det har hon :)
ssohaley.blogg.se

2016-12-08 @ 22:02:30 - http://teamandalusian.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur får man de? 😍

2016-12-09 @ 16:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: