Gallant Unicorn

Det var på tiden!

Jag är relativt säker på att när jag började spela så stod det i användaravtalet att det skulle finnas
moderatorer som såg över chatten och såg till att unga spelare hölls säkra i spelet.
Har ni sett till några sådana? (Alltså inte en game master, utan en moderator?).
 
Men nu verkar de äntligen ha tagit tag i saken:
 
Jag hoppas verkligen att det här inte är en engångsföreteelse utan att de verkligen tar tag i det här nu och faktiskt straffar de som inte sköter sig. Jag är så förbannat less på att folk spammar, tigger värdekoder, bråkar, hotar andra och skriver om saker som inte hör hemma i spelet. Jag bryr mig inte om ifall folk blir sura på mig nu, sköter man sig inte så har man inte i spelet att göra.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Westpouloso

Och det värkar som om man inte får svära i sso på skoj häller

2016-02-13 @ 16:32:17
Postat av: Edith Snowhall

Nejmen åhh :C nu börjar detta kännas som värsta säkerhets poliserna..

Svar: Jag tycker det är en bra grej, för många spelare skriver verkligen hemska saker i chatten... :/
ssohaley.blogg.se

2016-02-14 @ 20:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: