Gallant Unicorn

En chans att leka i SonyVegas

Eftersom en person i mitt filmcrew råkat gå och blivit bannad från spelet i fem dagar så kan 
jag inte spela in de sista scenerna av Onyx. Och utan just de scenerna så blir avsnittet alldeles
för kort så ja, jag får helt enkelt vänta...
 
Under tiden så passade jag på att leka lite med de olika
effekterna i SonyVegas och gav mig på utmaningen att göra en musikvideo till Raptors nya låt.
Jag är fullt medveten om att jag är totalt chanslös mot många av de andra som gjort bidrag så
jag gjorde det helt enkelt för skojs skull och inte så seriöst, så här blev mitt resultat:
 

Kommentarer
Postat av: Horsie

Ja, alltså... Det är roligt i alla fall! ❤️

2016-02-28 @ 19:06:18
Postat av: Såsfilé

Vad blev hon bannad för?

Svar: Hon skrev busiga saker i chatten, inget allvarligt men sso är lite känsliga...
ssohaley.blogg.se

2016-02-28 @ 22:16:18
Postat av: Horses&cats4ever

Kan inte nån annan hoppa in istället?

Svar: Näe, då står det ju helt fel namn ;)
ssohaley.blogg.se

2016-02-28 @ 22:18:36
Postat av: Julie

Din Raptorvideo var ju grym! Bästa videon jag har sett bland bidragen :D

Svar: Men åh, tack vad snällt <3
ssohaley.blogg.se

2016-02-29 @ 19:04:50
Postat av: Horses&cats4ever

Det hände nåt med min typ signatur :O

2016-02-29 @ 22:26:20
Postat av: sasha duskgirl

förlååååt :(

Svar: Det är oookeeej <3
ssohaley.blogg.se

2016-03-01 @ 02:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: