Gallant Unicorn

En läktare, äntligen!

Hur länge har vi inte väntat på en läktare i ridhuset?
Idag så kom den äntligen! Det ska bli så kul att sitta på läktaren och heja istället för att stå
mitt i ridhuset som ett fån när klubben har tävlingar från och med nu!
 
Jag gillar verkligen att man faktiskt kan sitta på läktaren och inte bara gå dit och ställa sig...
 
 
 
 
En enda liten sak jag har att anmärka på är att rutorna där man väljer kameravinkel och symbolen med stolen på som man använder för att sätta sig eller resa sig upp inte försvinner när man gömmer gränssnittet. Samma sak i klubbhuset och så vidare, men det är ju lätt att klippa bort ur bilden så det gör inte så mycket egentligen. Jag har inte varit upp på läktaren så mycket än men jag tror att den kommer att bli ett omtyckt inslag i ridhuset!
 
Det skulle vara kul med en läktare i hoppdelen med, men det kanske blir allt för svårt eftersom det inte finns någon självklar plats att sätta den på?
Men hur kul hade det inte varit att kunna sitta på en läktare och titta på när andra tävlar i hoppning?
 

Kommentarer
Postat av: Allison Purplehaven

Har du kommit till lvl 19 än,om inte hur mycket xp har du kvar?

Svar: Näääe, saknar 30 skruttiga xp från att gå upp till level 19 haha
ssohaley.blogg.se

2016-02-10 @ 23:52:50 - http://allisonpurplehaven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: