Gallant Unicorn

Intervju med Aixa Kinglee

Aixa Kinglee
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat?
I ungefär 1 år. 
 
Är du StarRider?
Ja, jag är LifeTime. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Ja, jag äger Bad Comets tillsammans med några fler spelare. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Nej, det skulle jag inte. 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Jag spelar varje dag nästan och hur länge varierar, det kan vara allt från 10 minuter till flera timmar.
 
Spelar du några andra spel?
Jag spelade My Horse And Me ett tag men just nu är det bara SSO. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Dom riktigt spännande uppdragen, som t.ex. Dark Core uppdragen
 
Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Helt klart min Morganhäst Sunchrush. 

Har du någon bästa vän i spelet?
Nej, ingen nämnd, ingen glömd. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Jag har ljudet på, om jag lyssnar på musik är det bara när jag inte skypar med någon. Jag tycker att det är trevligt med lite ljud. 

Vad för sorts dator spelar du på?
Jag spelar på iMac och HP:) 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? Ja, monokerus.se är den enda jag läser för tillfället. 

Önskeras i spelet?
En ny version av andalusierna vore jättekul. 

Ditt bästa minne i från spelet?
När jag kom in i Epona. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Oj, jag tror jag är lite av allt faktiskt.
 
Hur kommer det sig att du började spela?
Jag ville spela något hästspel så jag sökte runt och hittade SSO. 

Vart har du ditt hemstall?
Byter lite mellan Steves och Vingården. 

Önskefunktion i spelet?
Att man ska kunna få hästen att gå i form. 

Kommentarer
Postat av: Britney Dawnforce

Jag skrev in mina svar på frågorna och skickade men intervjun har inte kommit upp! Men jag ser ändå svar som jag har skrivit i andra intervjuer. Jag vet inte om det är ren slump eller ej. Men jag vill gärna veta.

Svar: Jag har lagt ut alla intervjuer som tidsinställda inlägg. Alltså kommer inte en intervju upp samma dag som den skickas in utan kanske 20 dagar senare... Andra har väl helt enkelt svarat samma sak som du?😊
ssohaley.blogg.se

2016-02-01 @ 08:59:30 - http://Blogg.my-story.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: