Gallant Unicorn

Intervju med Bella Flowerrock

Bella Flowerrock
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
Sedan 8 januari 2012, jeje! 

Är du StarRider? 
Japp, lifetime!! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Ja just nu så är jag inte med i någon klubb. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej! Aldrig, jag älskar min starthäst och rider runt på den ganska mycket om jag inte levat någon annan häst! 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Någon timme om dan, men om jag kör med kompisar kan det lätt bli längre! 

Spelar du några andra spel? 
Jaa, minecraft och wolfquest är mina favvo spel efter sso! 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Mina kompisar! 

Hur många hästar har du, vilka raser och vad heter dom? 
Jag har 9 st hästar: 
Jewelstar, starthäst 
Nightangel, Friser 
Wolfprincess, Andalusier 
Frostborn, Frisisk sporthäst 
Wolfsong, Quater 
Bravesoul, Morgan 
Wolfheart, Shire 
Winterdiamond, Fjording 
Wolfgirl, Islandshäst 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Aa, Ada Snowson är min BFF. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag brukar ha ludet på eller skypa med mina kompisar 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Bärbar samsung, PC typ. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Esme Silverforce, monokerus.se. Courtney Silverhill, courtneysilverhill.weebly.com. Evelina Silverknight, silverknight.blogg.se. Det är dom jag läser mest! 

Önskeras i spelet? 
Curly hästar vore coolt men annars New forest!! 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Jag vet inte riktigt, men typ när hästuppdateringen kom!!! :D Även när man bara hade en häst, sin startis, och dom rörde lite på sig när man hoppade av. Dom stog inte som statyer längre!!! 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Typ ordningsamma, kanske... Haha! 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag och en av min kompis hade spelat några av star stable årstidsryttarna och sedan hittade vi online versionen när vi googlade hästspel någon gång! 

Vart har du ditt hemstall? 
Firgrove, har även bott på vingården ett tag men flyttar oftast tillbaka till FG. Jag trivs väldigt bra där!! 

Önskefunktion i spelet? 
Just nu så är det täcken!!! Men jag skulle även vilja att ett kom modeller på benlinndor som inte är under kotan, utan att den sitter som "på riktigt" typ. :P 

Kommentarer
Postat av: Nina Winterfall

Förlåt om jag e tjatig, men när skulle du lägga upp den där på på hur du ser ut irl?☺

Svar: Finns ett gammalt inlägg om det här: http://ssohaley.blogg.se/2013/december/sso-irl-har-du-gjort-din-karaktar-lik-dig.html
ssohaley.blogg.se

2016-02-26 @ 15:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: