Gallant Unicorn

Intervju med Charlotte Masterwater

Charlotte Masterwater
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
Sen 13:e Augusti 2015. 

Är du StarRider? 
Japp! Star rider 4-ever <3 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är med I klubben Light Rush. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Hmmm... Nej det tror jag inte. Gillar min Thunder ganska mycket :3 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Minst 1 timme varje dag, hehe.. 

Spelar du några andra spel? 
Jag gillar Minecraft, Sims och i princip alla Mariospel som finns XD 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Jag ÄLSKAR uppdrag så det är väl nog det viktigaste. De avslutar alla huvuduppdrag på ett sätt så att man vill bara ha mer och mer. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Det är nog min andalusier Jewelmist, vi är det perfekta soulriderparet <3 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Ja, Min IRL bästis Sophia Masterwater 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag brukar ha båda men ljudet från spelet brukar vara ganska lågt. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En Asus gaminglaptop. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag gillar Esmeralda Silverforce blogg, Alanis Moonstorm, din (^^), Nemos och Alicia Starnights. Tyvärr så har ju hon stängt ner den ;_; 

Önskeras i spelet? 
Ehhhmm.... HAFLINGER! 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Haha, det vet jag inte men att bli SR kanske. Det var ju början på allt :) 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Den som crashar i ALLT. Typ *Klubbens Fail*. Nemen, Om det fanns en stor åker, nu tänker jag ENORM, med ett enda träd på skulle jag ändå fastna i det!! XD 
Annars så är jag nog häst och klädsamlare, vill ha mycket i spelet hihi ^^ 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Min kompis spelade, jag fick prova lite på hennes dator och sen var jag fast :) 

Vart har du ditt hemstall? 
VIngården, Always in my heart! 

Önskefunktion i spelet? 
Att en kamerafunktion kom till spelet. T.ex. Man trycker på en knapp som man själv kan ställa in och vips så tar spelet en screenshot. Man kommer sedan åt dessa bilder genom en knapp på launchern. 
Jag vill verkligen ha detta för om jag försöker ta skärmdumpar så blir skärmen bara svart :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: